6 Ekim 2016 Perşembe

YARAMAZ AŞK

"Hey orda mısınız... Ben geldim... Uzunca hikayelerim var size bazı ölü kahramanlarla..Hissediyorum buralarda bir yerlerdesiniz.Özlem!Öfke! Umut! Sevinç! Mutluluk! peki ya Aşk nerde?Görmediniz mi? Nereye saklandı acaba! Yine mi öfke'nin arkasında.Yoo o burda Umut desem o da burda.Hmm nerde olabilir nerde olabilir şu tünelde olabilir mi acaba?Ooo burası neresi böyle bu ne karanlık "Kalbin Neresi Acaba".İlerde ne var bakalım?Bu tünelin sonu nerde acaba çok korkmaya başladım.AŞK!AŞK!AŞK.Ahh! bacağım bu büyük TAŞ'ları kim koydu buraya elim mi kanıyor benim.Burası neresi "her yerim yara bere içinde kaldı" daha fazla ilerleyemeyeceğim şu 'ısırgan otlarının içine uzanayım' dinleneyim...
Noldu bana neresi burası... Ne kadar zamandır UYUYORUM ne kadar zamandır burdayım.. Ah başım.Başım nerde! Aman allahım başım burda kolum yok!hemen kaçmalıyım burdan hemen!bacağım! bacağımın biri nerde!!!Gitmeliyim.."Aşkı Bulmam Lazım" tek ayakta olsa sürünerekte olsa çıkmam lazım bu tünelden...İşte gördüm TÜNELİN SONU AYDINLIK...Geldim... "Sevda tut elimden."İşte buldum seni YARAMAZ AŞK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder